dilluns, 18 de maig del 2009

XI Travessa Montserrat

Un dilluns qualsevol....li dit a la dona de fer una Travessa relativament curta per Montserrat (20Km), jo la faré corren....uffff sospira!!! però li dic que els nostres amics Paco i Nani també vindran....ah la cosa dons s'anima i també vindrà....

RECORREGUT:
Santa Cecília - Camí de l'Arrel - Pla de la Trinitat - Monestir -Sant Miquel - Sant Joan - Camí de Sant Jeroni - Sant Jeroni - El Camell de Sant Jeroni - Coll del Migdia - Montgròs - Coll de les Comes - Coll del Miracle (clar si arribes aquí sense, es un miracle) - Coll de Porc - Santa Cecília

Tots apuntats, s'apropa el dia de actes...

Diumenge 17 de Maig, matinada dels collons( a les 4 amunt), preparació de les bosses i a buscar al companys. Camí de Montserrat al cotxe amb bon ambient....arriben al Monestir de Santa Cecília, a peta de gent, després amb diuen que si els ha anat la ma amb les inscripcions aprox de 220 persones. Amb trobo amb la Mireia, coneguda de alguna cursa....

Escalfo 3 minuts i escacs, molt bé campió!!! jajajajaajaja.

I PUM!!! sortint rapidillos, ja comencen a pujar....anem direcció el Monestir de Montserrat pel camí del arrel....vaig bé, bones sensacions...arribo a les escales i cap avall, Hostias passa un tio cagant llets, si l'havia passat cap amunt....collons com baixa el tio....

Primer control Monestir, aigua i apa agafem la pista de asfalt direcció Sant Joan, es fa dura i pesada...algú amb comenta guarda forces per la pujada al Montgròs, que raó tenia. Continuem pujant, ara direcció Sant Jeroni i un cop allí començar la cursa de veritat...

...corriols típics de Montserrat amb arrels, pedres etc....començar un bon tros de baixada...i tornem a pujar i OPS Surprise surprise!!!....penso amb trucar a la dona i el colegas (Paco i Nani) però no porto el mòbil...paret de les bones s'ha de anar a 4 potes (grimpar)....com m'agrada això...i mes pujades de les bones, fins i tot amb cordes...alguna baixada també acollonant de debò.

Arribo al Montgròs bastant jodido, però porto mes de la meitat i això ja esta fet...tiro cap avall amb totes les forces...passo a algú baixant...arribo al penúltim control i amb trobo a la 2ª dona...comencen a baixa junts, algú del control li diu la Reina de les baixades....

....anem aprox 20 minuts junts...jo m'animo i veig una pedra rodona, sembla una pilota i li remato com el Messi ( algú crida GOOOLLLLLL)....apa una ungla a pari panteres, un dels records de aquesta Travessa, li dit que tiri....aquet cop a la pedra de veritat m'ha fet mal....arribo al ultim control....ja esta, ja arribàs....un ultim esforç....aquí amb costa corra...entre cansat i la p.... ungla.

Per fi, ja es veu el Monestir de Santa Cecília un altre cop.....Arribada.

al final 3,42 minuts que per la meva edat i estat de forma no esta malament.

Amb donen una samarreta i moltes coses mes de regal, un entrapà super bo, serà la gana??
Fen petar la txarradeta amb alguns dels que paren per allà, que si blanc que si negre que si dura que si no etc.

Ara amb toca esperar a la dona i el companys...ufff amb mataran quan arribin....segur que amb tocar dormir al sofà, amb "carinyo" que no sabia com era això dona...

Amb resum......

Un pedazo de travessa, molt bé parida i organitzada pel uesmap. Un molt bon recorregut aquí al costat de casa i amb zones molt tècniques, això si no us enganyeu son 20 km però amb molt de desnivell i dura dura.

Bé ara records al maquina que ha fet el recorregut dos vegades, que diu que se esta entrenant per Ultratrail d'Andorra, molta sort. Pel que he compartit algun tros del recorregut, al nanu de la paella, quin patiment pobre que no li arribava l'ultima amic, a la Mireia, i sobre tot als del uesmap moltes gracies.

Una abraçada des de aquí.

PD.

No he dormit al sofà.

Poso les fotos una mica comentades (fotos cedides pel Paco);

Les dones al pas del francesos;

Grimpant grimpant cap el Montgròs;

Quina Muntanya mes bonica;

Vistes des de Montgròs;

Tram de cordes;

I al final et donant un diploma i tot;

Que ja podríeu haver-me donat un diploma universitari.

Apa vaig a entrenar una mica.

1. jajajja com he rigut amb la teva crònica!! molt bona!! i gràcies per la propaganda que has fet de la UESMAP!! Per cert, sóc la segona dona, vam compartir junts bona part d la baixada MOLTES FELICITATS COMPANY!!! Ens ho vam currar!Ens veiem a la propera edició(però aquesta vegada faré d control jeje, ja et donaré molts ànims quan passis)