dissabte, 31 d’octubre del 2009

Tornem

Desprès de 4 setmanes parat, si si un mes!!!!

Tot per culpa de un lesió...semblava poca cosa una petita contractura...però al final ha estat un  trencament fibril·lar del bessó extern. Ah!! quants quilometres perduts pensaran alguns, que ja podries haver fer un altre cosa home diran d'altres...pues mireu  el fet de tindre vacances forçades...això si cap a la segona setmana tenia mono.....m'ha fet estar mes temps amb la família, gaudir  mes del meu fill, de la meva dona, de la meva sogra jajajajajajaja "que te lo crees tu eso".
He tingut d'anar al fisio...quines mans te aquest home...que cabron quin mal que fa, sort que no sempre...quin far de  fer estiraments sense poder corre...quin mono...
...a mes amb la sort de que no fa molts dies va ser el meu aniversari i amb van caure varies coses per corre...que si una motxilla, que si un buff, que si mitjons...i jo a casa amb tot nou, les  bambes noves també....

S'ha de dir estem una mica sonats el corredors...bé algú que d'altre de una mica res de res....esta molt sonat...fins i tot al cap de 3 setmanes el caracter havia cambiat una mica, als matins amb despertava amb mala llet o potser es que estic a tocar dels 40....que le sait?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada