dissabte, 11 d’abril del 2009

Travessa Molins de Rei-Montserrat

Com havia dit volia fer aquesta Travessa, las que tenen final a Montserrat o curses per ella les tinc molt de "carinyo", doncs amb vaig apuntar-me a la curta (30 km) amb un bon amic en Paquito.

Quina Travessa mes bonica de les de veritat i al costat de casa que això sempre es de agrair.
Bons camins, bones pujades i bones baixades....i al final una mica de treva i en tingut bon temps. Això si jo també he trobat el camí una mica perdedor.

Jo com he dit anava amb un bon amic no molt experimentat, però tot s'ha de dir ha aguantat com un campió, això i tot que li he fotut canya de la bona ...pel camí vaig coneixar a la dona del guido (un conegut del foro de www. corredors.cat), Com tira cap amunt!!! Una maquineta!!!

Parem tots 3 (la dona del guido, el meu colega Paquito i jo) a l'esmorzar de la curta i imagineu...entre mossegada i mossegada i fen petar la txarradeta...la donar del guido, el saludar a ell (en guido)...imagineu si es maquina que anava "todo enchufado" i preguntant que si el primer havia passat feia molta estona, que s'ha perdut no se on, i ni ha parat a dir-li ni hola a la seva donar....el Paquito i jo amb la boca oberta fliuxeijan amb colors....



Com anava diem.....el Paquito i jo al nostre rollo...a bon ritme caminador, 6 km hora, però no tot a de ser maco aquest diumenge de rams i baixam al control del Pla del Fideué, compte no del Fidedua, el meu peu dret no se per quina raó física o química decideix per decisió pròpia fer-se ell solt una torcedura....i apa un esquinç de Collons...

Retirada i visita al Hospital General, per cert molt maco....esquinç lleu, repòs gel i drogues Uyyy no!!! antiinflamatoris.

Peró res que no es recuperi amb carinyo i una mica de repòs, jodo jo que volia fer raquetes aquesta setmana Santa...doncs no podrà ser.

Felicitats a tots i totes.

I un plaer als que he conegut o vist de refilo.

Ara vacances de setmana Santa.
En Paquito i jo

1 comentari:

  1. ale majo...a cuidarse ese tobillo y nos vemos otra mañana para hacer unos kilometros!

    una abraçada!
    (el enanito)

    ResponElimina