dimarts, 28 d’abril del 2009

Cursa del Diable

Dimarts 9,30....be una mica mes, que la meva puntualitat va com sempre, la vaig predra de petit o algo aixi. Hem quedat per fer un entreno per el recorregut de la Cursa del Diable.

Hi havia en Francisco, Ramon, Periquet i el guia en Carles...un plaer això de coneix bona gent.

Sortim de les piscines i al poquet ja comença la cosa a enfilar, i acabàs entenem per que es diu la cursa del Diable, casi li podrien dir la cursa dels dimonis....començàs a fer-te creient (pregant) o et passàs al altre costat, al del Diable (caganta amb tot lo diví), son uns 3,5 km cap amunt sense donar casi respiro, després una baixadeta collonuda, corriol guapo...per recupera una mica...jo a partir d'aquí m'he perdut una mica del meravellós paisatge que es veia, com diu la cançó del Elton John "must be the clouds in my eyes" o potser la sang que no anava al cap i es quedava a les cames.

Al final crec que s'ha fet 1:21 minuts amb 12km +/-, es que el gps estava com jo,.
Ha estat un bon entreno i descoberta d'un bon recorregut...així ja sabre lo que amb ve a sobre quan faci la cursa.

Per cert també s'ha de dir, quina bona gent sou, es nota que la penya que ens agradar córrer tenim bon feeling entre nosaltres. Moltes gracies a tots i especialment amb Carles que ens vam coneixia de refilo a la marxa de Molins de Rei - Montserrat. Això i la satisfacció de fer un entrenament bo t'ompla el anima i et donar forces per continua millorant.

Repeteixo moltes gracies companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada