diumenge, 12 d’abril del 2009

Entreno pel Cavalls del Vent

Vaig a parlar de una de les coses mes complicades de totes amb el mon de les curses de muntanya i/o ultratrails, els entrenaments.
Simplement no vull entra amb discussió de si un o el altre es millor...nomes posaré el que intentaré seguir per poder fer el Cavalls del Vent a mitjans de Juny.

Potser això i el tema del material son les dues coses mes personals de totes amb aquest mon i cada un tenim les nostres experiències i opinions, el següent entrenament penso que m'anirà bé per les meves condicions, estat de forma, edat pes etc...i experiència professional que he tingut a algun gimnàs que he treballat.

Partin de la base que el meu estat de forma actual es mes o menys pel 70% del possible, estic amb uns 80 kilos que pels meus 1,81 metres es potser una mica massa (tindria de baixar aprop de 4 kilos) faré mes o menys això;

Aprox tinc 8 setmanes, he perdut un parell per culpa del esquinç que en faig fer a la Travessa Molins-Montserrat...

al final faré com sempre un popurri de algun entreno tipus de muntanya (veure reviste O2 ultim numero), una mica de pliometria i propiocepcio i poca cosa mes....entre mig la cursa de l'Alba, cursa del Diable i alguna martxa mes llarga.

Se que si amb poso un entreno formal i intento seguirlo per alguna rao al final no ho faré, amb coneix...

Aixi i tot aniré explicant alguna anècdota curiosa i/o divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada