dilluns, 22 de juny del 2009

A falta de Pan....


Doncs aquet passat dissabte tenia d'haver fet el Cavalls del Vent però la mala sort, vaig tindrà febre i amb deixa bastant fluixet, no va poder ser....per tant diumenge vaig fer una sortida pel costa de La Bisbal del Penedes .

Vaig anar al Castell del Montmell, la creu i a la Talaia del Montmell, un recorregut d'uns 10 km curt però intens, mes que res volia provar com estava el meu cos després de les angines patides.



Començo des de el poble la Juncosa del Montmell sort una pista que va tirant cap amunt fins arriba a la Àrea recreativa forestal del Montmell des de aquí comença el camí de debò, primer passo per la Ermita de Sant Miquel de Montmell ( 660 m .) Romànica, del segle XI, molt aèria, bones vistes.















Continuo cap amunt aquí la cosa ja trempa de debò, algun tros de grimpada inclosa, cruïlla de camins, vaig direcció el Castell del Montmell ( 725 m .) Amb antecedents des de l'any 974, ara només resten dues parets mig enderrocades. Bona vista sobre el Baix Penedès i l'Alt Camp. De camí es passa dues coves, que si li diuen boques calentes ja que el aire que surt de dins es entre 10 i 15 graus superior al de fora.




Torno enredera per anar al altre costat i ha un creu després de una forta pujada, a partir d'aquí el camí es suavitza i va pujant i davallant cap la talaia del Montmell.










Arribo a la Talaia molt bones vistes, després de unes fotos i una mica d'aigua toca desfer el camí fet.
















Al final 1:10 minuts amb las parades per les fotos i prendre una mica d'aire.

Resum una sortida molt guapa, joc molt tranquil nomes vaig veure 3 excursionistes i amb bones sensacions. Veig que després de aquesta horribilis setmana no he perdut la forma.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada