dilluns, 8 de juny del 2009

Reus-Prades-Reus


Diumenge 7 de juny....

A la sortida de la caminada Reus-Prades-Reus de 55km i aprox. 3200mts de desnivell amb trobo al Fuentes i Kiskerj ens saluden.

Començo tranquil, potser massa ara mirant la jugada des de el sofà, fins al km 10 (primer avituallament) camino això si a bon ritme. a partir de aquí decideixo corre una mica.

Van passant el kilòmetres i jo al meu ritme, la cosa es torna una mica bucle...sempre la mateixa gent, las mateixes cares....algun moment sol con un mussol i sembla fins i tot que perdut...faltava una mica de senyalització.

Arribo a Prades i aquí m'espera el esmorzar, un entrepà i una coca cola ben bona, agafo forces i continuo després de descansar 10 minuts..

Començo a corre es nota que tinc forces renovades, bé un tram de baixada al qual corro amb un bon grapat de gent, algú cau de cul sense conseqüències....arribo al coll de l'Agustenc i tornen de baixada, aquí no puc corre massa gent pel mig i algú ja va bastant cascat...

...al final si passo gent i arribo a Vilaplana, un company m'informa que a partir de allà be pla i baixada...penso aquesta es la meva...

Continuo baixant cagant llets amb una noia i un parell de nanos jovenets...i arribant al km 38 la pista que estic baixant es torna com una cinta de corre però al inrevés...es a dir jo baixo i ella puja...amb donar la sensació que dono tres passàs endavant i quatre enredera...."pajaron" dels bons, no tiro, alguna cosa no funciona amb dic a mi mateix, el sol pica, el cap no en va....si menys de lo normal...passant el minuts i això no millora...la noia es va, els nanos també...

Tranquil, tranquil...

"Me gaguen en to"...

Començo a pregar a demanar a deus i divinitats una solució....
i de cop recordo que porto un gel a la butxaca del pantaló....Gracies!!! Hostias ara no porto aigua, dona igual nen..2 minuts i recuperat...

Estrenyo el cul i ara si passo als nanos, a un altre, tiro cap avall...ultim control....crec que queda 4 km i amb diu un noi del control que nomes 2,4km....això ja esta doncs..

Revisant el Garmin veig que he el 52% he estat corren i el 48% caminant amb una mitjana de pulsacions de 139ppm i un màxim de 166ppm.

Una bona marxa, molt bons el avituallaments...per cert el de la arribada amb cervesa fresca i entrepà de truita...tot un luxe després de 55 km.



Menció especial per un senyor que va arriba 30 minuts mes o menys després que jo, prim con un pal, pantalons llargs de color blanc, que la va fer tota la estona caminant...no va corre res de res i mel vaig troba pel camí un munt de vegades per davant o m'agafava a algun control si jo parava mes del compte....imagineu si arriba a córrer.

A l'organització moltes gracies.

Per cert a la noia no la vaig agafar.

Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada