dimecres, 13 de maig del 2009

Viento en Popa...A toda vela


Viento en popa a toda vela, no corta el mar sino vuela ( fragment de Canción del Pirata por Espronceda)

Així podrien definir les meves sensacions quan entreno els darrers dies, amb el mateix esforç faig de 2 a 3 minuts menys pel mateixos circuits que entreno habitualment, he baixat 3 kilos de pes, tots el dies tinc bon feeling, amb sento com si hagués begut ambrosia...

A mes a mes el altre dia vaig veure un vídeo de la cursa del Pedraforca 2008 i faig fluixejar veien com baixa el Deu de l'Olimpi Kiku Soler...(tot s'ha de dir que el altres 3 o 4 també baixen cagant llets)... un amic meu, que es molt sensat, amb va dir que el secret per baixar així es tanca el ulls i persignar-se...tindra rao??


Ja queda menys pel Cavalls del Vent i com deia al principi sembla que tot va "Viento en popa y a toda vela", ara es quan has de tindre mes compte amb les lesions i sobreentrenament, he començat a cuidar una mica la dieta també però sense obsesionarme.

Que com diu el fill de una amiga;, "el metge m'ha dit que cada dia amb tinc de rentar-me el calaixos". Al cap i a la fi el de la foto també arriba al seu objectiu....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada